Verzenden

Verzenden

 verysmartdiscreet.png

Voor bestellingen in Nederland betaalt u een bijdrage van € 4,95 voor de verzendkosten.
Bestelt u voor € 75,00 of meer, dan zijn de verzendkosten voor HAPPY HOLLAND.

De bestelling wordt verzonden, zodra uw betaling is ontvangen. Al onze produkten worden discreet verstuurd. Na verzending ontvangt u van ons de traceercode waar u uw pakket mee kunt volgen. Al onze zendingen worden bij Post.nl voor verzending aangeboden. Als u uw pakketje liever laat afleveren op het postkantoor bij u in de buurt, dan kunt u dat tijdens uw bestelling bij opmerkingen vermelden .

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Je bestelling wordt verzonden zodra je betaling is ontvangen. Als je via IDEAL betaald kunnen we je bestelling meteen gereed maken. Bestellingen die voor 17.00 zijn ontvangen worden dezelfde dag nog verstuurd. Op zondag en maandag zijn wij gesloten en zullen er geen bestellingen verstuurd worden. In een enkel geval kan het voorkomen dat het bestelde artikel niet voorradig is waardoor de bestelling wat vertraging oploopt. Houd er rekening mee dat wij op maandag gesloten zijn. Na verzending ontvang je de traceercode waar je je pakket mee kunt volgen.

Wat gebeurd er met mijn pakket als ik bij de levering niet thuis ben?

Als je niet thuis bent bij de levering zal de postbode een briefje in de brievenbus doen. Hierop staat vermeld wanneer de eerstvolgende levering zal plaatsvinden, of dat het pakket bij het dichtsbijzijnde depot opgehaald kan worden. Het pakket zal normaal gesproken 1 á 2 weken op het postkantoor blijven liggen.

 

Waarom heb ik mijn bestelling nog niet ontvangen?

In een enkel geval kan het voorkomen dat een artikel niet op voorraad is zodat uw bestelling vertraging krijgt. In overleg met u wordt bekeken of er een alternatief geleverd kan worden of dat u wilt wachten tot het bestelde artikel weer voorradig is.
De levertijd op onze website is slechts een indicatie, er zijn verschillende redenen waardoor een pakket later of eerder kan aankomen: vervoersproblemen, feestdagen, weekend enz. U krijgt altijd een traceercode waar u uw pakket mee kunt volgen zodat u precies ziet wanneer het afgeleverd wordt.

Wordt mijn bestelling discreet verstuurd?

 

Alle bestellingen worden discreet verstuurd. De producten worden in een bruine of witte doos verstuurd met op de buitenkant alleen uw adresgegevens en een retour adres (enkel postcode plus huisnummer). De postbode ziet dus niet dat je het pakket bij Happy Holland smart & headshop besteld hebt.

 

Wat doen jullie met mijn gegevens?

 

Wij gebruiken jouw gegevens alleen om het pakket te versturen. Wij verstrekken geen enkele informatie aan derden en gaan zorgvuldig om met jouw privacy. Je kunt dus met een gerust hart bij Happy Holland bestellen. Niemand zal zien of te weten komen dat jij een klant van ons bent.

 

Kan ik mijn pakket online volgen?

post.jpg 

 

Binnen nederland is het mogelijk om je pakket te traceren. Zodra je pakket verstuurd is krijg je een mail van ons met het track en trace nummer. Met dit nummer en je postcode kun je op de  website van Post.nl  het pakket traceren.

 

Kan ik mijn bestelling annuleren?

 

Je kunt de bestelling niet zelf in het systeem annuleren. Als je de bestelling graag wilt annuleren, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via e-mail naar info@happy-holland.com . Wij zullen er dan voor zorgen dat je bestelling geannuleerd wordt.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Alle produkten in onze webshop zijn ook af te halen in onze winkel in Nijmegen.

Ons adres is :

Happy Holland   Smetiusstraat 5    6511 ER  Nijmegen    di t/m za : 12.00 - 20.00

© 2014 - 2017 Happy Holland | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel